ديدار خبرنگاران سروستان با امام جمعه شهرستان
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

حجت الاسلام خرسندي دو خاصيت به چالش كشيدن ادارات را اين گونه بيان داشت كه :

به چالش كشيدن ادارات با عث مي شود كه آن مسئول به كار خود بيشتر توجه مي كند و عملكرد اداره را  به اطلاع مردم برساند . امام جمعه سروستان فرق بين خبرنگار و خبررسان را اين گونه اظهار كرد: خبررسان كسي است كه هيچ گونه دَخل و تصرفي در ايجاد خبر ندارد كه در واقع هيچ گونه هنري در اين زمينه لازم نيست ، اما خبرنگار در حوزه لغت به معني نگارنده خبر است و در حوزه اصطلاح فراتر از اين است. خبرنگار كسي است كه زمينه ايجاد خبرها را برعهده دارد . وي هنر خبرنگار را عامل رفع نقوص در حوزه هاي عملكردي دانست.و رسالت خبرنگاري را شبهه زدايي دانست. وي توقع خود را در حيطه خبرنگاري اين گونه بيان داشت كه :اخبار شهرستان سروستان درصدا و سيما و جرايد به كمرنگي ديده مي شود كه اين يكي از نقاط ضعف شهرستان است .

فرهمند پور رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان سروستان با اشاره به روند حركتي ادارات و اطلاع رساني خبرنگاران ، به چالش كشيدن ادارات شهرستان توسط خبرنگاران سروستان يك كار نويني پنداشت و افزود: انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان با به چالش كشيدن ادارات در همه زمينه ها كار نويني انجام مي دهند و در حيطه خبرنگاري نقاط ضعف و قوت آنان پيدا خواهد شد.

 

در ادامه اين ديدار رضا كوهي شوريجه رئيس انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان به ارائه گزارش فعاليت اين انجمن پرداخت و  يكي از كار هاي پيش رو را به چالش كشيدن ادارات شهرستان دانست. كوهي شوريجه مهمترين اصل اين برنامه را انعكاس فعاليت ادارات و پيگيري مشكلات مردم عنوان نمود و افزود : در كنار اين برنامه هاي اجرايي، برنامه هاي نظير : معرفي شهدا ، پخش هر هفته نماز جمعه ، پخش برنامه هايي از مناسبت سال ، معرفي نخبگان ، قهرمانان شهرستان در همه زمينه ها، برگزاري مسابقه پيامكي در شهرستان ، ارائه اخبار كوتاه شهرستان و ...  پخش خواهد شد . رئيس انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان در خصوص پخش اين برنامه اظهار اميد واري كرد و گفت : انشا الله در ا واسط تير ماه اين برنامه در شهرستان اجرا  و به صورت سه روز در هفته در پارك آزادي شهرستان پخش خواهد گرديد. در پايان اين ديدار اعضاء انجمن به ارائه  مشكلات با امام جمعه شهرستان پرداختند.






تاریخ: 18 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 35866
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن